Latest topics
» mengembara ke china secara backpack
Fri Oct 28, 2011 9:09 am by amir

» Assalamualaikum...
Sat Sep 17, 2011 8:59 am by salma

» 7 masjid menarik di dunia
Sun Dec 05, 2010 2:50 am by pak chik

» Adab-adab Bermusafir
Sun Dec 05, 2010 2:48 am by pak chik

» Kembara Tempatan
Sun Oct 24, 2010 6:11 am by zam

» makanan muslim yang power sepanjang pengembaraan.
Sun Oct 24, 2010 6:09 am by zam

» Majlis Pelancaran KKMM Peringkat Negeri Johor
Sun Oct 24, 2010 6:05 am by zam

» Taman Negara Tanjung Piai
Sat Aug 28, 2010 3:18 am by zam

» Transit di Dubai International Airport
Sun Jul 11, 2010 5:38 am by hellibra2

Gallery


Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 121 on Tue Mar 08, 2011 10:57 am

Cikit mau tanya

View previous topic View next topic Go down

Cikit mau tanya

Post  Mehdy on Sat Jul 11, 2009 9:20 pm

Asslaamualaikum semue

Ada cikit mau tanya. Ada dengar cerita kalau mau hadiah pergi Beijing, ini forum mau kasi byk menulis. Betul ke?
Andai kata betul, kalau org nya jenis takde @ memang jenis tak bercerita amacam?

Pastu, kalau sudah dpt peluang pergi ke Beijing sbb dftr kat Pusat Belia A'bangsa, tak bertingdang ke hadiah?

Pastu pulak, apasal utk musim kedua kena dftr sekali lagi? Satu kali tak cukup ke? Apa yg nak diubah-ubah lagi? Apa masaalah di sebalik batu?
Nanti kang, masok musim ketiga, keempat dkkysd{dan kaw kaw yg sewaktu dengannya}, ada kena dftr pulak ke?

Satu lagi soalan, kenapa IKIM.FM tunggu En Kamarun? Lain org kasi panggil tarak jadi ke? Adalah tidak sesuai kalau nak ikut rancangan Ta'lim Al-Quran, Rabu 9 mlm. Kalau Tok guru tarak, mengaji samaada diulang @ dibatal. Cuba bygkan satu bulan En Kamarun tak dpt dtg, apa mau jadi?
Kesian lah En Kamarun, dia cuma satu org je. Tapi tak tau lah kalau nak klon dia jadi 100 org mcm Zentraedi. Tapi kang, bagus jugak. Terjadi apa-apa, ada 100 pengganti. Ramai tu......

Terima kasih kpd yg membaca krn membaca

Wassalaamualakum

Mehdy

Mehdy

Posts : 1
Join date : 20/06/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Cikit mau tanya

Post  zam on Tue Jul 14, 2009 2:26 am

Mehdy wrote:Asslaamualaikum semue

Ada cikit mau tanya. Ada dengar cerita kalau mau hadiah pergi Beijing, ini forum mau kasi byk menulis. Betul ke?
Andai kata betul, kalau org nya jenis takde @ memang jenis tak bercerita amacam?

Pastu, kalau sudah dpt peluang pergi ke Beijing sbb dftr kat Pusat Belia A'bangsa, tak bertingdang ke hadiah?

Pastu pulak, apasal utk musim kedua kena dftr sekali lagi? Satu kali tak cukup ke? Apa yg nak diubah-ubah lagi? Apa masaalah di sebalik batu?
Nanti kang, masok musim ketiga, keempat dkkysd{dan kaw kaw yg sewaktu dengannya}, ada kena dftr pulak ke?

Satu lagi soalan, kenapa IKIM.FM tunggu En Kamarun? Lain org kasi panggil tarak jadi ke? Adalah tidak sesuai kalau nak ikut rancangan Ta'lim Al-Quran, Rabu 9 mlm. Kalau Tok guru tarak, mengaji samaada diulang @ dibatal. Cuba bygkan satu bulan En Kamarun tak dpt dtg, apa mau jadi?
Kesian lah En Kamarun, dia cuma satu org je. Tapi tak tau lah kalau nak klon dia jadi 100 org mcm Zentraedi. Tapi kang, bagus jugak. Terjadi apa-apa, ada 100 pengganti. Ramai tu......

Terima kasih kpd yg membaca krn membaca

Wassalaamualakum

Mehdy

ana pun nak tanya cikit.....
tapi ana dah dapat jawapan dari cik amy kat pejabat seketeriat KKMM kat putrajaya tu, betullah kalau nak menang kena tulis banyak2, kalau yg tak pandai atau tak ada cerita tu, kenalah buat cerita... macam hafizul dah pun menang.... untuk tolong kawan2 hafizul berhentilah dulu cerita bagi ana menang dulu, cik amy cakap kalau kita dah menang kat pusat belia tu, kita masih boleh menang lagi kalau banyak cerita, so kita boleh pergi dua kali atau bagi hadiah tu kat emak atau kat ayah je yang boleh tukar.

pasal kena isi borang 2 kali ini ana pun pening kepala, iya jugak kenapa nak isi 2 kali borang, mana satu nak isi, isi yang KKMM atau borang radio IKIM, lepas diberi penerangan oleh cik amy tu, kita kena isi borang yg KKMM punya, radio IKIM tu ana pun tak tahu borang apa. so borang KKMM lah yang betul macam dalam web pengembaramuslim ini.

memanglah ana setuju dengan mehdy.... en kamarun tu menang hebat dari segi mengendalikan rancangan pengembaramuslim kat radio IKIM, ana fakir susah nak cari pengganti, ana sejak en kamarun tidak cakap kat radio ana tak dengar radio IKIM, ana dengar pengembara rtm.... ramai kawan2 kita dah tak dengar lagi... tak ada apa yg menarik kalau en kamarun tak ada. kata kawan2 kita macam hj rahman, hj yusof, hj saharudin, kak maimom, kak jamilah dan banyak lagi yg ana tak dapat nak ingat mereka semua kata kita mengetahui melalui laman web ini atau hubungi cik amy atau en kamarun terus.... tapi waktu ini encik kamarun ke england sahingga pertengahan ogos, en kamarun bawa pengembara ke england.... wuh tentu dapat lihat masyarkat islam kat sana.... en mehdi bil nak ke england.... ana tak mampu lagi. ana nak cuba kumpul duit nak kebeijing dulu...

zam

Posts : 30
Join date : 30/06/2009

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum