Latest topics
» mengembara ke china secara backpack
Fri Oct 28, 2011 9:09 am by amir

» Assalamualaikum...
Sat Sep 17, 2011 8:59 am by salma

» 7 masjid menarik di dunia
Sun Dec 05, 2010 2:50 am by pak chik

» Adab-adab Bermusafir
Sun Dec 05, 2010 2:48 am by pak chik

» Kembara Tempatan
Sun Oct 24, 2010 6:11 am by zam

» makanan muslim yang power sepanjang pengembaraan.
Sun Oct 24, 2010 6:09 am by zam

» Majlis Pelancaran KKMM Peringkat Negeri Johor
Sun Oct 24, 2010 6:05 am by zam

» Taman Negara Tanjung Piai
Sat Aug 28, 2010 3:18 am by zam

» Transit di Dubai International Airport
Sun Jul 11, 2010 5:38 am by hellibra2

Gallery


Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 121 on Tue Mar 08, 2011 10:57 am

Taman Negara Tanjung Piai

View previous topic View next topic Go down

Taman Negara Tanjung Piai

Post  zam on Wed Jul 01, 2009 3:11 am

dengar khabar pengembaraan KKMM ke Tg Piai penuh dengan keseronokan, kegembiraan, ana dapat cerita dari cik amy... wow rasa rugi jugak tak ikut, hari jumaat tu ana kerja, kalau boleh bertolaklah hari sabtu pagi, kepada yang pergi ceritalah pengalaman tu, dengar banyak dapat rempeyek free, makan gulai ayam kampong... aduh enaknya. KKMM buat lagi lah.

zam

Posts : 30
Join date : 30/06/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  musbiha on Wed Jul 01, 2009 1:20 pm

ari tu tak dpt ikut ke tg piai. hanya di kompleks ushawan aja. terpaksa balik kerana aja urusan lain. tak pe lain kali boleh pegi.

musbiha

Posts : 17
Join date : 24/06/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  amy kkmm on Wed Jul 01, 2009 9:08 pm

salam buat semua dari sy..
betul kata zam 2.program tnjung piai memg happening..
alhamdulillah,semua berpuas hati...
dapat layanan first class gitu.. Laughing
yang paling best, program homestay..mcm2 cerita dengar..mkan ayam kampung...buat spa..jahit baju..
ktorg jgk berpeluang merasa madu lebah asli ( dari sarang lagi..)
memg rugi sape x pegi...tapi xpe..insya-allah, lain kali kalo berpeluang, pihak KKMM akan adakan lagi program mcm ni..

amy kkmm

Zodiac : Capricorn Posts : 9
Join date : 10/06/2009
Age : 31
Location : putrajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  jiwabesaar on Thu Jul 02, 2009 9:59 am

oh ye ke?hmm..cam best je.tanjung piai 2 kt ne ek?

jiwabesaar

Zodiac : Aries Posts : 51
Join date : 24/06/2009
Age : 29
Location : bachok,kelantan

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  kggadong on Wed Sep 23, 2009 1:28 am

jiwabesaar wrote:oh ye ke?hmm..cam best je.tanjung piai 2 kt ne ek?

tg piai tu kat johor, taman negara dan tanah paling selatan di benua asia. KKMM akan anjurkan lagi konvoi ke sana 2hari 1malam, yg minat tel cik amy 03 88810919.

kggadong

Posts : 12
Join date : 01/07/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  pak chik on Sun Oct 25, 2009 3:41 am

kggadong wrote:
jiwabesaar wrote:oh ye ke?hmm..cam best je.tanjung piai 2 kt ne ek?

tg piai tu kat johor, taman negara dan tanah paling selatan di benua asia. KKMM akan anjurkan lagi konvoi ke sana 2hari 1malam, yg minat tel cik amy 03 88810919.

bila KKMM nak buat lagi pengembaraan ke tg piai....

pak chik

Posts : 24
Join date : 30/08/2009
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  kggadong on Sun Dec 13, 2009 5:21 am

pak chik wrote:
kggadong wrote:
jiwabesaar wrote:oh ye ke?hmm..cam best je.tanjung piai 2 kt ne ek?

tg piai tu kat johor, taman negara dan tanah paling selatan di benua asia. KKMM akan anjurkan lagi konvoi ke sana 2hari 1malam, yg minat tel cik amy 03 88810919.

bila KKMM nak buat lagi pengembaraan ke tg piai....

KKMM akan mengajurkan sekali lagi pengembaraAN Ke Tg Piai pada bulan Feb 2010 akan datang, yg berminat tel cik Amy 03 88810919

kggadong

Posts : 12
Join date : 01/07/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  pak chik on Fri Jul 02, 2010 8:27 pm

kggadong wrote:
pak chik wrote:
kggadong wrote:
jiwabesaar wrote:oh ye ke?hmm..cam best je.tanjung piai 2 kt ne ek?

tg piai tu kat johor, taman negara dan tanah paling selatan di benua asia. KKMM akan anjurkan lagi konvoi ke sana 2hari 1malam, yg minat tel cik amy 03 88810919.

bila KKMM nak buat lagi pengembaraan ke tg piai....

KKMM akan mengajurkan sekali lagi pengembaraAN Ke Tg Piai pada bulan Feb 2010 akan datang, yg berminat tel cik Amy 03 88810919

saya tak sempat nak ikut ke Tg Piai bulan feb lalu, dengarnya program ini amat menarik, bila lagi KKMM nak kesana teringin nak ikut...

pak chik

Posts : 24
Join date : 30/08/2009
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Taman Negara Tg Piai

Post  hellibra2 on Wed Jul 14, 2010 9:31 am

Salam,
Saya belum pernah pegi Taman Negara tapi minggu lepas dpt jugak pusing-pusing di Taman Negara Kinabalu tp setakat kaki gunung jer, tak panjat gunung, takde praktis. Tak boleh, bahaya. Mungkin nanti kita boleh buat trip ke Taman Negara Kinabalu. Surprised

hellibra2

Posts : 23
Join date : 01/07/2010
Location : Shah Alam, Selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  zam on Sat Aug 28, 2010 3:18 am

hellibra2 wrote:Salam,
Saya belum pernah pegi Taman Negara tapi minggu lepas dpt jugak pusing-pusing di Taman Negara Kinabalu tp setakat kaki gunung jer, tak panjat gunung, takde praktis. Tak boleh, bahaya. Mungkin nanti kita boleh buat trip ke Taman Negara Kinabalu. Surprised

itu idea menarik, sdr boleh tolong tunjuk pandu ke, apa kata kita pakat ramai2 naik airasia ke KK ....

zam

Posts : 30
Join date : 30/06/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Taman Negara Tanjung Piai

Post  Sponsored content Today at 7:24 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum